PR články

PR články by měly vést čtenáře k tomu, že se zamyslí nad určitým problémem, a nabídnout mu řešení. Řešení bude ve formě produktu, služby, značky či názoru, který článek propaguje. Čtenář získá touhu se dozvědět více, či produkt zakoupit, a navštíví webové stránky, na které ho odkážou hypertextové odkazy.
Zpětné odkazy, které PR články obsahují, jsou efektivní pro SEO, a dostatečně relevantní. Takové články a odkazy vám pomohou ve dvou směrech. Nasměrují k vám zájemce, zákazníky a čtenáře, a zvýší hodnotu vašich stránek a jejich pozici u internetových vyhledávačů.

Struktura článku

Struktura vhodná pro PR články je podobná tomu, jak psát texty na weby a e-shopy. Každý web, kde lze tyto články zdarma neb za úplatu publikovat, má svá pravidla a kritéria, jak má text vypadat, takže je nutno jej trochu přizpůsobit.